Ons standaard boekhoudpakket is Cash.

Cash biedt eenvoudige administratieve oplossingen voor elk soort onderneming; van boekhouding tot ERP, zowel offline als online. De software is modulair van opzet, waardoor u zelf naar wens uw administratieve pakket samenstelt. De modules van Cash zijn verrassend compleet en all-in, dus geen onvoorziene kosten achteraf!

Waarom adviseren wij onze cliënten CashWeb?

Overal in uw administratie via internet

Administreren via internet! Dat is makkelijk, want met iedere PC die toegang heeft tot internet, kunt u in uw eigen administratie werken. Bijvoorbeeld vanaf een andere vestiging, uw huis, uw vakantieadres of door uw medewerkers. Eenvoudig, door naar www.cash.nl te gaan en met uw unieke inlogcode in te loggen in uw eigen administratie. Daardoor is het dus ook eenvoudig om met meerderen vanaf verschillende locaties in eenzelfde administratie te werken. Het maakt niet uit met welke browser u werkt, want CASH is browseronafhankelijk.

Makkelijk samenwerken met uw accountant

U wilt uw administratie laten controleren door uw accountant? Via CASHWeb kan uw accountant vanaf zijn locatie rechtstreeks in uw administratie werken door de gratis meewerkfunctie. Dus u hoeft geen bestanden meer op te sturen! U activeert eenvoudig de toegang voor hem of haar. Uw accountant controleert of voert correcties door, terwijl u dit direct kunt zien en gewoon verder werkt. Als u wilt, kunt u de toegang ook weer zelf deactiveren. Makkelijk, snel en efficiënt.

Lage prijs, all-inclusive!

CASH kent transparante prijzen. U weet daardoor precies waar u aan toe bent en hoeft geen extra kosten achteraf te verwachten. Met CASHWeb werkt u met dezelfde functionaliteit als van de vaste pakketten van CASH, maar hoeft u de aanschafprijs niet op voorhand te investeren. U betaalt slechts een beperkt bedrag per maand, waarin ook nog het onderhoudscontract en het gebruik van de CASH-server zijn opgenomen. In deze prijs is een ruimte op de schijf van 50Mb voor u gereserveerd.

CashApp

De CASHapp voor Apple en Android geeft u in één oogopslag inzicht in de belangrijkste cijfers van al uw administraties, waar u ook bent. Ook heeft u altijd alle relatiegegevens voor handen en kunt u ter plekke notities toevoegen of uw uren registreren.